Skaitmeninė muzikinė mokymo(si) priemonė, kurios personažas maestro Mažasis Mocartas bendrauja su mokiniu, moko kurti muziką ir groja įvairiais instrumentais. Mažajam Mocartui akompanuoja grupė linksmų muzikantų. Šią priemonę sudaro dvi dalys: melodijos kūrimas ir grojimas. Mokinių dėmesį patraukia nuotaikinga trimatė aplinka, galimybės savarankiškai kurti, išsaugoti ir groti savo sukurtas melodijas, pasirinkti ir derinti muzikos instrumentus, keisti melodijų tempą ir akompanimentų ritmą, įvairus natų grafinis vaizdavimas. Priemonė skirta jaunesniojo mokyklinio amžiaus, taip pat turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams.
Skaitmeninė muzikinė mokymo(si) priemonė, kurios personažas maestro Mažasis Mocartas bendrauja su mokiniu, moko kurti muziką ir groja įvairiais instrumentais. Mažajam Mocartui akompanuoja grupė linksmų muzikantų. Šią priemonę sudaro dvi dalys: melodijos kūrimas ir grojimas. Mokinių dėmesį patraukia nuotaikinga trimatė aplinka, galimybės savarankiškai kurti, išsaugoti ir groti savo sukurtas melodijas, pasirinkti ir derinti muzikos instrumentus, keisti melodijų tempą ir akompanimentų ritmą, įvairus natų grafinis vaizdavimas. Priemonė skirta jaunesniojo mokyklinio amžiaus, taip pat turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams. Naudotojo žinynas.
Skaitmeninė mokymo(si) priemonė skirta lavinti regimąją ir girdimąją atmintį, klausymosi gebėjimus, formuoti kompiuterio pelės valdymo įgūdžius, koordinaciją, įgyti elementaraus raštingumo pagrindus, mokytis gimtosios kalbos abėcėlės ir skaičių, atpažinti ir skirti įvairius muzikos instrumentus, atpažinti ir skirti įvairių gyvūnų ir technikos skleidžiamus garsus. Priemonė turi įvairių veiklų, turinčių po kelis lygius: vaizdų, mažųjų ir didžiųjų raidžių, skaičių, garsų atminties lavinimas, raidžių ir skaitmenų atpažinimas iš klausos, jų vaizdinio ir garsinio pateikimo susiejimo žaidimai, žodžių kortelės, dėlionių rinkiniai, raidžių rijiko žaidimas ir kt. Priemonė skirta jaunesniojo mokyklinio amžiaus, taip pat turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams.
Užburtasis miškas
Skaitmeninė mokymo(si) priemonė „Užburtasis miškas“ yra tarsi žaidimų aikštelė su įvairiais peizažais, scenarijais, veikėjais, objektais ir garsais, kurie vilioja kurti ir konstruoti žaidimus,
animacinius filmukus ir istorijas, vadovaujantis paprastomis konstravimo taisyklėmis. Mokiniams nereikia mokytis ir įsiminti žodinių programavimo komandų ar jų santrumpų, nes šioje priemonėje
naudojama kalba pagrįsta sutartiniais paveikslėliais, iš kurių sudaromi sakiniai objektų veiksmams, būsenoms, judėjimui aprašyti ir veiksmams valdyti. Naudodamiesi šia priemone mokiniai išmoksta
pagrindinių programavimo, planavimo, kompiuterio valdymo įgūdžių. Priemonė skirta jaunesniojo mokyklinio amžiaus, taip pat turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams.
Burger Writer
Skaitmeninė mokymo priemonė „Burger Writer“ skirtas 3–4 klasės mokiniams mokytis anglų kalbos, atitinka užsienio kalbų ankstyvojo ugdymo pradinės pakopos programą. Iš duotų žodžių ar žodžių
junginių mokomasi sudaryti taisyklingus sakinius. Atlikus užduotį pateikiamas žaismingas jos įvertinimas. Konstruodami sakinius mokiniai išmoksta naujų anglų kalbos žodžių, mokosi sintaksės. Su
„Burger Writer“ mokiniai gali dirbti ir padedami mokytojo, ir savarankiškai.
Mokymosi objektas „Figūros“ skirtas specialiųjų poreikių 6–14 metų vaikams. Čia pateikiamos užduotys su šešiomis skirtingomis geometrinėmis figūromis: jas reikia atpažinti, surasti joms „antrininkes“, iš jų sudėlioti kokį nors paveikslėlį, suskaičiuoti figūrų kampus ir kt. Priemonė įgarsinta aiškia ir taisyklinga lietuvių kalba, ją galima kūrybiškai pritaikyti matematikos, dailės, technologijų pamokose. Dirbdami su ja specialiųjų poreikių vaikai lavina atmintį, mąstymą, tobulina dėmesio koncentraciją
Keturi veiksmai
Programa, skirta 8-10 metų mokiniams mokytis pagrindinių aritmetikos veiksmų: sudėties, atimties stulpeliu, daugybos, dalybos. Automatiškai generuojamos trijų sudėtingumo lygių užduotys, yra
galimybė susikurti individualias užduotis. Testus sudaro 10 užduočių, kurias atlikus kompiuteryje pateikiamas rezultatas.
Svetainė lietuvių kalbai, ir kt.
Bakstelti ant žalio spyruoklio (lietuvių kalba)
Įvairios programėlės, knygelės ir kt.
Smagus žaidimas, kurį siūlo Rumšiškių liaudies buities muziejus.
Šioje svetainėje užduočių, rekomendacijų, atmintinių ras ne tik pagalbos mokiniui specialistai bet ir bendrojo ugdymo pedagogai.